logo GinGym

Voeding

voedingVoedingscoach Amsterdam

Personal training bij GYNGYM is inclusief voedingsadvies. Jouw personal trainer is dus tevens jouw voedingscoach!

Omdat gezonde voeding de basis is van een goede gezondheid, zal ik jou naast het trainingsprogramma helpen met het optimaliseren van jouw voedingspatroon. Als jouw voedingspatroon niet optimaal is kun je immers nooit het maximale resultaat uit jouw trainingen halen.

Elk mens reageert anders op voeding. Wat voor de één werkt kan voor de ander juist averechts werken. Daarom bestaat er geen universeel gezonde voeding.

Ik werk niet met een one-size-fits-all dieet, mijn voedingsprogramma’s zijn altijd op maat gemaakt. Ik zal je leren luisteren naar je lichaam waardoor je gaat ontdekken op welke (samenstelling van) voedingstoffen jouw lichaam het beste reageert zodat jij optimaal kunt functioneren en presteren.

Stappenplan

  1. D.m.v. een voedingsapp, ga jij 7 achtereenvolgende dagen je voeding bijhouden. Je vult eenvoudig in wat je elke dag eet en drinkt. Je verandert in deze fase nog niks aan je voeding, dit is puur voor mij om een helder beeld te krijgen van je huidige voedingspatroon.

  2. Ik neem je voedingslogboek door en aan de hand daarvan stel ik een document samen met persoonlijke tips en tricks om jouw huidige voedingspatroon te optimaliseren. In het document staan tevens makkelijke recepten zodat je meteen aan de slag kunt.

  3. Aan de hand van jouw doel, bereken ik jouw optimale dagelijkse Kcal inname en samenstelling van macro’s (koolhydraten, eiwitten en vetten). Uiteraard houd ik rekening met eventuele voedingsallergieën of voorkeuren.

  4. Tevens krijg je advies welke supplementen je kunnen ondersteunen in dit proces.

Hoeveel extra kosten brengt dit met zich mee? Helemaal niks, de kosten voor personal training zijn namelijk inclusief een op maat gemaakt voedingsprogramma.

Op deze pagina deel ik ook gezonde recepten en blogs over voeding.

Voedingsprogramma op maat

Door naar je lichaam te leren luisteren zal je jouw voeding leren afstemmen op jouw eigen voedingsbehoeftes. Het gevolg is urenlange energie en verzadiging zonder energiedips, zonder behoefte aan snacken en snoepen en zonder spijsverteringsklachten zoals buikpijn of een opgeblazen gevoel.

In tegenstelling tot crash diëten die enkel op korte termijn resultaat leveren (en op lange termijn alleen nog maar meer overtollige kilo’s), bied ik jou iets waar je de rest van je leven wat aan hebt. Geen tijdelijke oplossing, maar een permanente verandering waarmee jij de gewenste resultaten zal behalen en behouden zonder strijd of hongergevoelens.

Wil je meer weten of heb je vragen? Neem dan contact met mij op via het contactformulier.

Recepten en Voedingstips

Eten voor het trainen

De schildklier: het onmisbare orgaan