logo GinGym

Werkwijze

Om een gepersonaliseerd trainings- en voedingsplan voor jou te kunnen opstellen, werk ik volgens een bepaald stappenplan.

Naarmate je beter belastbaar wordt, zal het trainingsprogramma uitdagender worden.

Personal training is bij mij inclusief voedingsadvies en metingen. De metingen zullen elke vier weken plaatsvinden om de vooruitgang bij te houden.

 

  1. Intake Tijdens de intake bespreken we jouw gezondheidsdoelen, sport/fitness achtergrond, levensstijl, voedingspatroon, slaapritme etc.
  2. Eerste meetmoment Meten is weten, daarom zal na de intake meteen de eerste meting worden verricht om de beginsituatie te bepalen. Denk bijvoorbeeld aan lichaamssamenstelling (vetpercentage en spiermassa) en lichaamsomvang (omtrek middel, benen en armen).
    Ook zal ik een posture assessment afnemen om jouw fysieke sterkte- en zwaktepunten in kaart te brengen.
  3. Trainingsprogramma Naar aanleiding van de besproken doelstellingen tijdens de intake zal ik een op maat gemaakt trainingsplan voor je opstellen.
  4. Voedingsprogramma Vanaf het eerste contactmoment zal ik jou vragen om gedurende 7 dagen een voedingsdagboek bij te houden. Aan de hand daarvan zal ik jou helpen om je voedingspatroon te optimaliseren.
  5. Evaluatie Elke 4 weken wordt er opnieuw gemeten en vooruitgang geëvalueerd.

 

Wil je meer weten of heb je vragen? Neem dan contact met mij op via het contactformulier.